1 any del bloc i... CONCURS!! - 1 año de vida del blog y... ¡¡CONCURSO!!


Aviat farà un any que vaig començar amb el blog,  un any ja! M'ha passat volant... Però si em paro a pensar me n'adono de totes les coses que han succeit durant aquest any, com les clases de cuina que dono al mercat del Lleó de Girona, la quantitat de gent maca que he conegut, bloggers,  professionals i empreses de l'alimentació i tot el que he après i m'he divertit, que ha estat moltíssim! 

Aquest blog només m'ha portat coses bones i tot és gracies a les persones que el llegiu i que us preneu la molestia d'escriure comentaris, de fer les meves receptes, en definitiva de donar vida al blog.  Per això ara he volgut celebrar amb tots vosaltres aquest primer any de vida fent-vos un regal i, un cop més, persones encantadores com la gent de Castey han estat tan genials que ofereixen un fantàstic lot dels seus productes per ser sortejat entre tots els lectors que vulgueu participar en el concurs de receptes que organitzo.  

Sí, heu llegit bé, el premi és aquest maravellós lot de productes Castey valorat en 160€ i compost per una paella de 20cm, una paella de 24cm, un grill de 27cm i una cassola baixa de 28cm, tot amb mànecs desmuntables de silicona per tal que els pogueu fer servir en tot tipus de focs, inclós inducció, i també al forn, un regal increible! La marca Castey és sinònim de qualitat i confiança, amb aquestes paelles i cassoles totes les receptes us sortiràn perfectes.

I aquesta no és l'única sorpresa, n'hi ha més... He estat pensant com ho faria per triar la millor recepta ja que si jo feia de jurat em veuria en un compromís així que us he buscat un jurat d'excepció, el jurat serà...  l'Albert Sastregener! Ell és el chef del restaurant Bo.Tic de Corçà, reconegut amb una estrella Michelin i és una meravella de persona i de cuiner. Cada plat seu és una obra d'art i el seu local no pot ser més encantador, al vell mig de l'Empordà que és el petit paradís català, la nostra Toscana particular... Si no el coneixeu us animo a visitar la seva pagina web i el seu facebook, us quedareu bocabadats amb les seves creacions, i si podeu no us perdeu una visita al seu restaurant, una experiència per recordar sempre.  

L'Albert Sastregener triarà les 15 millors receptes que rebran el logo de finalistes del concurs i entre aquestes farem un sorteig, per tal donar a tots més oportunitats de guanyar el premi, a més al final publicaré un post amb totes les receptes participants, que espero que siguin moltes!  Animeu-vos a participar, em farà  molta ilusió comptar amb tots vosaltres per celebrar el meu primer aniver-bloc!



Pronto hará un año que empecé con el blog, un año ya! Me ha pasado volando ... Pero si me paro a pensar me doy cuenta de todas las cosas que han sucedido durante este año, como las clases de cocina que doy en el mercado del León de Girona, la cantidad de gente maja que he conocido, bloggers, profesionales y empresas de la alimentación y todo lo que he aprendido y me he divertido ¡que ha sido muchísimo!

Este blog sólo me ha traído cosas buenas y todo es gracias a las personas que lo leéis y que os tomáis la molestia de escribir comentarios, de hacer mis recetas, en definitiva de dar vida al blog. Por eso ahora he querido celebrar con todos vosotros este primer año de vida haciéndoos un regalo y, una vez más, personas encantadoras como la gente de Castey han sido tan geniales que ofrecen un fantástico lote de sus productos para ser sorteado entre todos los lectores que deseéis participar en el concurso de recetas que organizo.

Sí, habéis leído bien, el premio es este maravilloso lote de productos Castey valorado en 160 € y compuesto por una sartén de 20cm, una sartén de 24cm, un asador-grill de 27cm y una cazuela baja de 28cm, todo con mangos desmontables de silicona para que los podàis usar en todo tipo de fuegos, incluso inducción, y también en el horno ¡un regalo increíble! La marca Castey es sinónimo de calidad y confianza, con estas sartenes y cazuelas todas las recetas os saldrán perfectas.

Y esta no es la única sorpresa, hay más ... He estado pensando como lo haría para elegir la mejor receta ya que si yo hacía de jurado me vería en un compromiso así que os he buscado un jurado de excepción , el jurado será ... Albert Sastregener! Él es el chef del restaurante Bo.Tic de Corçà, reconocido con una estrella Michelin y es una maravilla de persona y de cocinero. Cada plato suyo es una obra de arte y su local no puede ser más encantador, en medio del Empordà que es el pequeño paraíso catalán, nuestra Toscana particular ... Si no lo conocéis os animo a visitar su pagina web y su facebook, os quedaréis boquiabiertos con sus creaciones, y si podéis no os perdáis una visita a su restaurante, una experiencia para recordar siempre.

Albert Sastregener elegirá las 15 mejores recetas que recibirán el logo de finalistas del concurso y entre éstas haremos un sorteo, para dar a todos más oportunidades de ganar el premio, además al final publicaré un post con todas las recetas participantes ¡que espero que sean muchas! Animaos a participar, me hará mucha ilusión contar con todos vosotros para celebrar mi primer cumple-blog!



MECÀNICA DEL CONCURS

Podeu participar a partir d'avui mateix i fins el día 21 de febrer amb tantes receptes com vulgueu sempre que cumpleixin els requisits.

El día 23 de febrer publicaré un post amb les fotos i l'enllaç de totes les receptes participants i el dia 2 de març es fará públic quines 15 receptes ha triat l'Albert Sastreneguer com a  millors receptes finalistes al premi i d'aquestes quina ha sortit guanyadora en el sorteig del lot de productes Castey.  Jo em faré càrrec d'abonar els ports a la peninsula i Balears però si el guanyador es de fora d'aquest territori haurà d'abonar els ports o renunciar al premi i quedar-se nomès amb la nominació.

Per poder participar heu de triar una de les receptes que he publicat al blog al llarg d'aquest any, fent totes les interpretacions i adaptacions que vulgueu per adaptar-les al vostre propi estil i  publicar la recepta al vostre blog amb la frase "Amb aquesta recepta participo al concurs del primer aniversari del bloc "Les receptes que m'agraden" patrocinat per Castey"  amb un enllaç a aquest post i també a la pàgina web del patrocinador, Castey.

Si anteriorment ja heu publicat una recepta meva també podeu participar amb ella, només haureu de afegir aquesta frase i els dos enllaços.

Si no teniu blog però voleu participar, cosa que m'agradaria moltíssim, podeu publicar la recepta a la vostra pàgina de facebook o de Google+, indicant igualment que participeu en aquest concurs amb la frase  "Amb aquesta recepta participo al concurs del primer aniversari del bloc "Les receptes que m'agraden" patrocinat per Castey" i posant un enllaç a aquest post i a la pàgina web de Castey.

Heu de fer M'agrada a la pàgina de facebook del blog, hi anireu clicant aquí i també a la pàgina de facebook del patrocinador, Castey, que trobareu aquí.  I per poder participar també heu de ser seguidors del bloc.

Un cop fets tots els requisits posareu un enllaç de la vostra entrada o publicació a facebook o Google+ als comentaris d'aquests post, per tal que jo pugui comptar amb la vostra participació i pogueu optar al premi. 

La participació en el concurs suposa que accepteu les normes, les receptes que no compleixin les normes no seran publicades en la recopilació final del dia 23 de febrer i no podran optar al premi ni tampoc a estar entre les 15 finalistes.

Si teniu algun dubte o necessiteu ajuda pels requisits nomès m'ho heu de dir i jo miraré d'ajudar-vos per resoldre els vostres dubtes.

Una de les coses que més m'agraden del mon blogueril són els reptes i concursos així que estic encantada d'haver-me decidit a tirar aquest endavant,  segur que en ho passarem genial i entre tots m'ajudareu a que sigui un èxit.

Espero que us animeu a participar i veure quina interpretació feu de...  les receptes que m'agraden!  



MECÁNICA DEL CONCURSO

Podéis participar a partir de hoy y hasta el día 21 de febrero con tantas recetas como deseéis siempre y cuando cumplan los requisitos.

El día 23 de febrero publicaré un post con las fotos y el enlace de todas las recetas participantes y el día 2 de marzo se hará público cuales 15 recetas a elegido Albert Sastreneguer como mejores recetas finalistas al premio, y de éstas, cual ha sido la ganadora en el sorteo del lote de productos Castey

Yo me hago cargo de abonar el transporte a la península y Baleares pero si el ganador es de fuera de este territorio tendrá que abonar los portes o bien renunciar al premio y quedarse solo con la nominación.

Para poder participar debéis elegir una de las recetas que he publicado en el blog a lo largo de este año, haciendo todas las interpretaciones y adaptaciones que deseéis para adaptarla a vuestro propio estilo y publicar la receta en vuestro blog con la frase "Con esta receta participo en el concurso del primer aniversario del blog "Les receptes que m'agraden" patrocinado por Castey"  con un enlace a este post y también a la página web del patrocinador, Castey.

Si anteriormente ya has publicado una receta mía también puedes participar con ella, sólo tendrás que añadir esta frase y los dos enlaces.

Si no tienes blog pero deseas participar, cosa que me gustaría muchísimo, puedes publicar la receta en tu página de facebook o de Google+, indicando igualmente que participas en este concurso con la frase "Con esta receta participo en el concurso del primer aniversario del blog "Les receptes que m'agraden" patrocinado por Castey "y poniendo un enlace a este post y a la página web de Castey.

Debéis dar un "Me gusta" a la página de facebook del blog, clicando aquí y también a la página de facebook del patrocinador, Castey, que encontraréis aquí. Y para poder participar también debéis ser seguidores del blog.

Una vez cumplidos todos los requisitos pondréis un enlace de vuestra entrada o publicación de facebook o de Google+  en los comentarios de este post para que yo puede contar con vuestra participación y podáis optar al premio.

La participación en el concurso supone que aceptáis las normas, las recetas que no cumplan las normas no serán publicadas en la recopilación final del día 23 de febrero y no podrán optar al premio ni tampoco a estar entre las 15 finalistas.

Si tenéis alguna duda o necesitáis ayuda para cumplir los requisitos sólo me lo tenéis que decir y yo trataré de ayudaros para resolver vuestras dudas.

Una de las cosas que más me gustan del mundo blogueril son los retos y concursos así que estoy encantada de haberme decidido a sacar este adelante, seguro que lo pasaremos genial y entre todos me ayudaréis a que sea un éxito.

Espero que os animéis a participar y ver qué interpretación hacéis de ... Les receptes que m'agraden! (Las recetas que me gustan)

126 comentarios:

  1. Per molts anys i molts més! Que poguem consultar rl teu blog prr anar omplint les mostres taules.

    ResponderEliminar
  2. Per molts anys Pilar!!!!!!!!!!!!!!!! I segur que en vindran molts més :)
    Tenir un blog porta molta feina, però al final recompensa de sobres l'esforç i la dedicació. Enhorabona!

    ResponderEliminar
  3. Enhorabona Pilar!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  4. Moltes felicitats!!! I quina celebració més estupenda!!! ;) gràcies per les teves receptes i amb el piló que tinc guardades de teves per fer doncs m'ho poses molt fàcil per participar!! ;) ptons!

    ResponderEliminar
  5. Per molts anys! Un blog es molt feina però també moltes satisfaccions!!
    Per molts més anys!
    A veure quina recepta triarem per participar...
    Petons
    Palmira

    ResponderEliminar
  6. Per molts anys Pilar!! Endavant amb aquest blog genial!
    Petons

    ResponderEliminar
  7. Moltes felicitats i que en puguem gaudir tots molts anys més!! Una forta abraçada!

    ResponderEliminar
  8. Muchas felicidades Pilar, por tu primer cumpleblog y que sean muchos más.Nosotras también estamos a punto de cumplir un añito el mes que viene. Qué ilusión nos hace. Qué bien lo que nos has propuesto, tengo muchas recetas tuyas guardadas así que estaremos encantadas de participar.
    Un beso enorme y felicidades de neuvo!!!

    ResponderEliminar
  9. Muchas felicidades Pilar.Un concurso estupendo y hay que ver una de tus recetas que todas son estupendas.Bssss

    ResponderEliminar
  10. ESTIMADA PILAR, avui faig una excepció en el meu stop voluntari d'escriure comentaris perque l'ocasió s'ho mereix.
    Et felicito de tot cor perque tens un BLOG que s'ho val.
    Aquest any ha estat un temps ple de sorpresas agradables per a tu i per nosaltres també, ens has deixat unes receptes que son FANTÁSTIQUES, i de les que n' hem tret molt bones ideas; pero sobretot, la teva GENEROSITAT no te preu, perque sempre has estat propera i ens has donat mostres d'una gran amistad.
    Agraieixo la teva invitació per el concurs que presentas, jo desde bon principi de tenir el blog mai he participat en concursos, pero ho tindré en compte i s'hi m'arriba l'inspiració qui sap, potser m'animi.
    UNA FORTA ABRAÇADA, MOLTES FELICITATS I GRACIES PER SER COM ETS.
    Molta sort!!!
    Conxita

    ResponderEliminar
  11. Pues muchas felicidades, y por muchos años más!!! Por supuesto que prepararé algo para el concurso, que me apunto.
    Un beso

    ResponderEliminar
  12. Muchísimas felicidades por tu cumpleblog!!!
    Qué buen concurso porque tienes unas recetas fenomenales! me voy apuntando a lo que me falta.
    Besos.

    ResponderEliminar
  13. Buenas no suelo participar pero en este caso me gusta ,cuando acabe el concurso te cuento el porque.
    Creo que lo he puesto todo bien.
    tu pagina face la de castey,,me gusta
    y la frase y enlaces al blog ,con tus maravillosas patatillas..

    un beso

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Te ha faltado poner aquí el enlace, ya lo pongo yom un saludo Elena!

      Patats al horno tiernas y crujientes http://chocolatepimienta.blogspot.com.es/2014/12/patatas-al-horno.html

      Eliminar
  14. Muchísimas felicidades por u primer cumple blog, espero seguir viendo tus estupendas recetas muchos años más. Te agradezco la invitación a participar en el concurso, pero por falta de tiempo no suelo participar, siempre me pasa lo mismo al final acabo llegando tarde, jiji, seguro que no te faltaran recetas.
    Un besazo guapa.

    ResponderEliminar
  15. Enhorabona per aquest any i per tots els que segurament vindràn.
    Un concurs molt interesant, ja miraré si puc participar, però no et prometo rés que ara mateix vaig una mica "liadilla"
    Petons.

    ResponderEliminar
  16. Moltes felicitat per aquest any portant-nos les teves riques receptes!!!
    Es veu un concurs molt interessant, ja pensaré alguna cosa :)
    petons

    ResponderEliminar
  17. Felicidades por tu primer cumple blog! Voy a investigar un poco y elegir una receta...a ver que tal me sale jeje..si todo va bien, me apunto! ;)
    besos y gracias por la invitación.
    No lo he comprobado, pero si tienes alguna receta de tarta o pastel de queso, o un postre en copas de crema de queso, tráelo y colabora en la iniciativa de recopilación de 100 recetas http://eniskitchen.blogspot.com.es/2015/01/pastel-de-queso-en-vasitos-o-molde-y.html
    Gracias de antemano!

    ResponderEliminar
  18. enhorabuena por tu blog y feliz cumple!

    ResponderEliminar
  19. Felicitats per aquest any!!!! I segur que en seran molts més!
    PTNTS
    Dolça

    ResponderEliminar
  20. Gracias por la invitación y muchas Felicidades Pilar se la ilusión que hace cumplir un año en este mundillo, yo lo cumplí hace poco y estoy entusiasmada todavía, conoces a gente maravillosa y tu eres una de ellas.
    Me parece un concurso genial y aunque no lo gane hay que intentarlo, menudo premio yo solo utilizo en casa la marca castley es genial, en cuanto a tu receta alguna he hecho y es una difícil elección hay tantas ricas para escoger.
    Un beso guapa!!

    ResponderEliminar
  21. Felicidades por el cumpleblog y tomo nota a ver si saco tiempo y participo.

    B7sssss

    ResponderEliminar
  22. Muchas felicidades por adelantado Pilar y sin duda te acepto el reto de elaborar una de tus deliciosas recetas y a ver que sale de mis manos, un beso y feliz semana!!!

    ResponderEliminar
  23. Felicitats! Un blog és constància....encara que hi ha dies que no en tens ganes sempre has de treure el cap per veure que hi passa per aqui.

    ResponderEliminar
  24. ¡¡¡Felicidades por el cumpleblog!!!! Yo también hice el añito hace 1 semana y hace mucha ilusión, aunque por falta de tiempo no he podido preparar nada...
    Los retos también son una de las cosas que más me gustan del mundo bloguero, así que en este tuyo ten por seguro que participo, voy a ver que receta preparo.
    Besos.

    ResponderEliminar
  25. muchas felicidades por tu primer año en el blog, espero participar, me parece un concurso fantastico, bicos

    ResponderEliminar
  26. Moltes felicitats Pilar per aquest primer aniversari!!! I enhorabona per aquest blog ple de receptes suculents!!! M'encanta el repte que proposes!!! A veure si tinc la possibilitat i hi participo. Petonets.

    ResponderEliminar
  27. Hola Pilar, vengo a aceptar tu invitacion para participar en el concurso no sin antes decirte FELIZ CUMPLE-BLOG.
    Repasaré tus ricas recetas y a ver si me animo con alguna de ellas.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  28. Muchas Felicidades Pilar! Voy a intentar participar, pero la verdad es que no tengo tiempo ni de respirar, a ver si saco un ratito y cotilleo cualquier receta de estas ricas que tienes. Un besado.
    Monie

    ResponderEliminar
  29. Moltes felicitats, Pilar! Noia, quin concurs tan fantàstic que has organitzat, ets una crack! Petons.

    ResponderEliminar
  30. Muchas felicidades por este primer Cumpleblog! Y encima para celebrarlo un estupendo concurso! Asique haber si me queda un hueco y participo en el! Un besazo

    ResponderEliminar
  31. Haurem de xafardejar bé pel teu blog i trobar una bona recepta per participar.
    El concurs que has organitzat és magnífic i el premi... una passada!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponderEliminar
  32. Pilar muchas felicidades por esta casi primer año de blog y espero que vengan muchos mas años de buena cocina como nos tienes acostumbrados..
    No suelo participar en concursos y menos si tengo que hacer algun receta pero por suerte tengo una tuya que hice estas navidades asi que la aprovechare para participar.
    Buena semana
    Peto

    ResponderEliminar
  33. Moltes Felicitats Pilar!! Si puc m'agradarà molt poder-hi participar, quin regal més xulo i quina proposta de concurs més genial, m'agrada molt!!

    Es nota la feina ben feta i en aquest blog s'hi veu i molt!! És un plaer visitar-te bonica! Una forta abraçada!!

    ResponderEliminar
  34. Muchas felicidades Pilar, intentaré participar, no lo aseguro porque solo tengo los domingos para la casa, cocina, blog, fotos, aquí en el trabajo solo puedo estar en intenet y arreglar algo pero no cocinar ni hacer fotos.
    Aún así te agradezco mucho que me invitases , me encanta tu blog.
    Un abrazo muy fuerte.

    ResponderEliminar
  35. Felicidades por ese cumple blog!
    Voy a cuadrar fechas y te dejaré una receta que, además compartimos.
    ¡La tengo decidida desde el momento en que me he enterado!.

    Besicos.

    ResponderEliminar
  36. Ostres Pilar!! Quina iniciativa més simpàtica! A veure si m'anime i hi participe. Salutacions i gràcies per avisar-me!! Ah, i felicitats per l'aniversari del blog!!
    Francesc

    ResponderEliminar
  37. Enhorabona Pilar!!! Ja estic pensant aviam quina recepta fer...està difícil, ja que ens tens moltes que m'agradaria fer!!!
    Una abraçada!! Clara

    ResponderEliminar
  38. Enhorabona per aquest anyet!!!i quin súper sorteig, tant que participaré, lo difícil serà ecollir recepts entre tsnts cosa bona! Un petó!!

    ResponderEliminar
  39. Pedazo de premio....
    Intentaré participar que me ha encantado, ya te diré.
    Eso si, seguidora de todo.
    Besazos.

    ResponderEliminar
  40. Hola Pilar!!! Moltes felicitats i gràcies per convidar-me!!!!! :) No crec que pugui participar ja que m'enganxes bastant liadeta però igualment el que sí faig és quedar-me per aquí i llegir-me molt atentament totes les teves receptes!!!
    Una abraçada i cuida la meva Girona que jo no puc!! ;D

    ResponderEliminar
  41. Moltes felicitats Pilar, a veure si m'animo a partícipar...doncs ara el meu blog el tinc una mica oblidat!!
    Ptns

    ResponderEliminar
  42. Moltes felicitats!! Gràcies per convidar-me a participar, però no participo mai en aquests tipus de concursos...

    ResponderEliminar
  43. Hola Pilar no se si lo habré hecho bien espero que si, aquí dejo el enlace de los espirales de jamón y queso con el que participo.
    http://midiversionenlacocina.blogspot.com/2014/11/rollitos-de-hojaldre-con-jamon-y-queso.html
    Por cierto que me encantaron!!
    Un beso

    ResponderEliminar
  44. Per molts anys Pilar!!!!!
    Intentarem participar!!

    Petonets

    ResponderEliminar
  45. Per molts anys, trauré una estona per preparar una de les teves receptes!

    ResponderEliminar
  46. Uy gràcies per convidar-me a passar pel teu blog, m'ha encantat, ja xafardejarè a veure quina recepta faig!!

    ResponderEliminar
  47. Muchas felicidades Pilar y muchas gracias por el aviso, ya estoy pensando en una receta para celebrar tu cumpleblog. De nuevo muchas felicidades por este primer año en la blogosfera y que sean mucho más, besos
    Sofía

    ResponderEliminar
  48. Wow Pilar... vaya concurso que has organizado guapísima !!! Y que bien explicado todo, no has olvidado ni un detalle. Enhorabuena por este primer añito, y a por muchos más !!!! Y por supuesto que me apunto a participar. Un besazo y antes de marcharme voy a dar un vuelta por tu cocina ;) Muack !!!

    ResponderEliminar
  49. Felicidades por el cumpleblog Pilar, hace mucha ilusión...Gracias por pasarte por mi blog para invitarme al concurso, desgraciadamente me pillas en un momento de mucho lío y creo que no me puedo comprometer a participar en él, de todas formas te deseo todo el exito del mundo y ...que gane el mejor, difícil o s lo van a poner :D
    Besos

    ResponderEliminar
  50. Hola Pilar, felicidades por tu primer cumpleblog. Encantada de poder participar en el concurso, ya tengo la receta, esos calabacines aromatizados al horno que tan buenos se ven. Tengo que decirte que no tengo face, no creo que haya problema, pero por si acaso. Un placer pasar por tu interesante blog.
    Un beso.

    ResponderEliminar
  51. Hola Pilar, bon dia,
    Gràcies per visitar i comentar en una entrada tant especial com Crema de tapioca i pinya amb aroma de vainilla. “Els postres de pinya”

    Et deixo una recepta cuinada precisament amb una cassola baixa d'inducció Castey és una de les més visitades de CuinaCinc
    Estofat de porc senglar

    Moltes felicitats per aquest any de blog! i pels molts de blog. Enhorabona!

    ResponderEliminar
  52. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  53. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  54. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  55. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  56. Hola de nuevo .

    Aqui te dejo otra receta de las tuyas .
    http://lasrecetasfacilesdemama.blogspot.com/2015/01/caldo-con-galets-pelota-y-trufa.html

    Otro fuerte abrazo

    ResponderEliminar
  57. Muchas gracias por la invitación! Me pondré manos a la obra! Un saludo.

    ResponderEliminar
  58. Muchísimas felicidades cielo, no te aseguro nada, pero te prometo que si puedo colaboraré en esta fiesta de cumpleaños.
    Los requisitos los cumplo jejeje.
    Un besazo muy fuerte.

    ResponderEliminar
  59. Muchas felicidades!! Tener un blog te da mucho trabajo pero también muchísimas satisfacciones, espero que sigas mucho más tiempo para que todos disfrutemos de tu blog!
    No suelo participar en concursos pero le daré unas vueltas. Gracias por la invitación, seguro que todas las recetas serán fantásticas.
    Un besito

    ResponderEliminar
  60. Felicidades tienes un blog estupendo, va a ser dificil eligir recetas para participar. Intentare hacerlo.
    Un beso

    ResponderEliminar
  61. Felicitats per aquest any de blog!!!!
    M'ha agradat molt que em convidessis a participar al concurs.
    A veure si tinc temps i m'animo

    ResponderEliminar
  62. hola , muchas felicidades por tu cumpleblog !!!! vaya pedazo regalo!!!!!! me encanta la tarta de zanahoria y chocolate, a lo mejor me animo hacerla , besos

    ResponderEliminar
  63. Moltes felicitats i.....per molts anys!!!
    Participaré encantadíssima!!!!!
    Petonets!
    Olga

    ResponderEliminar
  64. Moltes felicitats i.....per molts anys!!!
    Participaré encantadíssima!!!!!
    Petonets!
    Olga

    ResponderEliminar
  65. Moltes felicitats i.....per molts anys!!!
    Participaré encantadíssima!!!!!
    Petonets!
    Olga

    ResponderEliminar
  66. Muchas felicidades!!! Muchas gracias por la invitación. Me encantan los regalos y participaré.
    Besos
    Cocinando con Montse

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. http://www.cocinandoconmontse.com/2015/02/pastel-de-patatas-tartassaladas-carne-.html#comment-form

      Eliminar
  67. Hola Pilar te dejo mi receta para tu aniversario- concurso
    http://lesreceptesdelmiquel.blogspot.com.es/2015/02/bombon-salado-de-jamon-queso-nueces-y.html

    ResponderEliminar
  68. Moltes felicitats per aquest aniversari, ara a complir-ne molts mes!!!!!!!

    ResponderEliminar
  69. Moltes felicitats per aquest aniversari, ara a complir-ne molts mes!!!!!!!

    ResponderEliminar
  70. Hola Pilar.
    Gracias por tu visita y comentario, son un halago tus palabras.
    Gracias también por invitarme a participar en tu concurso, lo intentaré, a ver si saco tiempo.
    Siempre los canarios que también somos españoles, nunca tenemos las mismas oportunidades.
    Un beso.

    ResponderEliminar
  71. Hola!! Muchas felicidades!! Y que cumplas muchos más jejeje Me quedo por tu cocina a a fisgar y a ver si puedo concursar. Un beso!!

    ResponderEliminar
  72. Muchas gracias Pilar por pasarte por mi blog y comentar, muchas felicidades por tu primer cumple blog y las alegrías que te ha dado y las que vendrán.

    ResponderEliminar
  73. hola!! muchas gracias por aparecer por mi blog.! no conocía el tuyo pero por aquí me quedo.. felicidades por tu cumpleblog.. intentaré participar en el concurso que me hace mucha ilusión! voy a ver que receta te saqueo jajajaj
    un beso!
    http://elbauldelasdelicias.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  74. Gracias Pilar, he leido tu comentario y he venido a verte. Me hubiera gustado mucho participar, pero no voy a poder pues ando escasa de tiempo, agradezco que te hayas acordado de mi. Es un placer conocerte y aprender de tu bonito blog. Besitos. Nos vemos.

    ResponderEliminar
  75. Gracias Pilar, por acordarte de mi para tu concurso, pero siento decirte que me va a ser imposible participar. De todas maneras muchas felicidades por tu blog y por su cumple.
    Suerte a todas, seguro que hay unas fantasticas recetas para este concurso.
    Besos. Lola

    ResponderEliminar
  76. Hola Pilar només per passejar-me pel teu bloc ja m'he animat ràpid a fer-ne una, que no serà la última. M'he decidit per una recepta ben vistosa, moltes gràcies i una abraçada!!
    http://aracuina.blogspot.com.es/2015/02/xips-de-patates-violeta-amb-ous.html

    ResponderEliminar
  77. Hola Pilar, me he decidido por el pastel de patatas, espero que te guste. Aquí te dejo el enlace.
    Un abrazo!!
    http://www.cocinandoconmontse.com/2015/02/pastel-de-patatas-tartassaladas-carne-.html

    ResponderEliminar
  78. Hola Pilar!!

    La meva primera aportació :) espero que tingui temps de fer-ne d'altres!!!

    http://xicuina.blogspot.com.es/2015/02/carbassa-al-forn-amb-formatge-blau-i.html

    Moltes felicitats per aquest any! Ptons!!!

    ResponderEliminar
  79. Felicidades!!Me encanta el concurso. Veré si saco un ratito para participar. Un besote!

    ResponderEliminar
  80. Hola guapísima!.
    Por fin hoy ha salido publicada la receta que elegí entre todas las tuyas y no creas que ha sido fácil decidirme.
    En un principio pensé en hacer otra pero cuando ví tus spaguettis Alfredo me pareció ideal para adaptarla a las dieta bariátrica así que aquí te dejo mi adaptación.

    http://mariwivi.blogspot.com.es/2015/02/tagliatelle-alfredo.html

    Besicos.

    ResponderEliminar
  81. Hola Pilar, Te dejo el encale de tu rceta que he hecho tal como tu propones y que ha quedado deliciosa
    Tengo otra escogida, a ver si estoy a tiempo de hacerla y publicarla.
    Un abrazo.

    http://vikitalolines.blogspot.com.es/2015/02/caldereta-de-rape.html

    ResponderEliminar
  82. Hola Pilar, Te dejo el encale de tu rceta que he hecho tal como tu propones y que ha quedado deliciosa
    Tengo otra escogida, a ver si estoy a tiempo de hacerla y publicarla.
    Un abrazo.

    http://vikitalolines.blogspot.com.es/2015/02/caldereta-de-rape.html

    ResponderEliminar
  83. Hola guapa! Primera participació, en tinc una altra en ment ;-). http://cuinantentrellibres.blogspot.com.es/2015/02/patates-panadera-al-microones.html Un petó!!

    ResponderEliminar
  84. Hola guapa! Primera participació, en tinc una altra en ment ;-). http://cuinantentrellibres.blogspot.com.es/2015/02/patates-panadera-al-microones.html Un petó!!

    ResponderEliminar
  85. Moltes felicitats Pilar, hi participaré.

    ResponderEliminar
  86. Enhorabuena Pilar! Es mi primera participación en el concurso, pero intentaré aportar alguna receta más. Un abrazo y aquí va mi enlace.

    http://glacemoka.blogspot.com.es/2015/02/tortilla-gallega-enhorabuena-por-tu.html

    ResponderEliminar
  87. Cómo estaban tus hamburguesas!! Decir bueno es poco, gracias por la receta y el concurso. Te dejo el enlace, lo acabo de publicar: http://congorritoydelantal.blogspot.com.es/2015/02/hamburguesa-de-escalivada-y-queso-de.html
    Un beso.

    ResponderEliminar
  88. Recepta provada, molt bona! Ara a participar al concurs a vore si hi ha sort!
    http://cuinem-cuinem.blogspot.com.es/2015/02/quenelles-de-broquil-i-gorgonzola.html
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  89. hola Pilar, vuelvo a decirte que ya tengo la receta en mi blog, ha sido un exitazo,seguramente que haré otra dulce. Creo que he cumplido todos los requisitos;.-.. cuando pides que nos hagamos seguidoras del blog , te refieres que te tengamos en nuestro circulo de google+?? no veo la opción de hacerme seguidora en tu blog y me gustaría mucho serlo:) , besos
    PS: NO TE DEJO ENLACE A LA RECETA PORQUE A GOOGLE NO LE GUSTA Y NOS PUEDE PENALIZAR A LAS DOS PERO LA TIENES EN LA PAGINA PRINCIPAL

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muy buena adaptación estos cupcakes! http://tartaspastelesdulcesysaladosbympop.blogspot.com.es/2015/02/cupcakes-de-chocolate.html

      Eliminar
  90. Moltes felicitats Pilar. Muchas felicidades Pilar, por si lo leen en Canarias España.

    http://robabruta.blogspot.com.es/2015/02/arros-de-llamantol-amb-lluc-i-esparrecs.html

    ResponderEliminar
  91. Buenos días Pilar, bueno pues aquí estoy con la receta para tu Cumpleblog, espero que te guste, en casa nos encanto, muchas felicidades por ese añitos y un besazo.
    http://milideasmilproyectos.blogspot.com.es/2015/02/patatas-rellenas-para-un-cumpleblog.html?m=1

    Sofia

    ResponderEliminar
  92. Hola Pilar!!! Per molts anys i aquí et deixo la meva aportació al concurs!
    http://amblesmansalamassa.blogspot.com.es/2015/02/bundt-cake-de-xocolata-i-cafe.html
    Ens veiem!!!! Una abraçada!!!
    Clara

    ResponderEliminar
  93. Pastissos, postres i demés llaminadures11 de febrero de 2015, 16:31

    Hola Pilar!. Per molts anys.
    Et deixo la meva aportació del concurs. Suposo que ho he fet be. Sino ja diràs.
    https://www.facebook.com/767629183272751/photos/a.767688113266858.1073741828.767629183272751/836103563091979/?type=1&theater

    Una abraçada.
    Montse

    ResponderEliminar
  94. ¡ Hola Pilar! Te envío mi segunda aportación para el concurso. Espero que te guste. Un abrazo http://glacemoka.blogspot.com.es/2015/02/magdalenas-de-limon-y-confeti.html

    ResponderEliminar
  95. Hola Pilar maquísima!! Aquí tens la meva participació http://pasionytentacion.blogspot.com.es/2015/02/roquemole-de-nigella-lawson-rapido.html
    Crec que he fet bé amb les resta de condicions, et desitjo que el blog duri molt més i que segueixis publicant aquestes petites meravelles del dia a dia! Petons!

    ResponderEliminar
  96. Moltes felicitats Pilar per l'aniversari del teu blog!!! Espero seguir gaudint molts més anys de les teves receptes.
    Gràcies per convidar-me a participar en el teu concurs :) aquí tens la variació que he fet dels teus cors de pasta de full farcida, en versió dijous gras:
    http://allijulivert.blogspot.com.es/2015/02/cors-de-pasta-de-full-amb-greixons-i.html
    Espero que t'agradin
    Un petonàs

    ResponderEliminar
  97. Esperant que passin dues setmanes per tastar el formatge!!!!
    Gràcies pel magnífic concurs.
    http://nototsonpostres.blogspot.com.es/2015/02/conserva-de-formatge-en-oli-picant.html
    PTNTS
    Dolça

    ResponderEliminar
  98. Felicitats per aquest primer any i gràcies per convidar-me a participar en aquest concurs i sobretot per donar-me a coneixer el teu blog. Jo també podria dir que són Les receptes que m'agraden. Ja comento en el meu post que són receptes que m'agraden molt i amb un estil de cuina molt similar al meu, encara que tu ets una mestra i jo ni de bon tros.
    Us deixo la meva recepta i espero que us agradi
    http://alpotpetitcuina.blogspot.com.es/2015/02/pissaladiere.html
    Petons
    Conxita

    ResponderEliminar
  99. Hola!!!! Madre mía cuántas recetas ricas y qué difícil me lo has puesto jajajaja al final me he decidido por el pastel de zanahoria, eso sí, me ha encantado. Espero que te guste mi versión. Un beso guapa!!

    http://lacocinerarevoltosa.blogspot.com.es/2015/02/pastel-de-zanahoria-y-chocolate.html

    ResponderEliminar
  100. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  101. Hola Pilar!!! Et deixo l'enllaç per poder participar al concurs. Ha estat tot un plaer gaudir d'una recepta del teu blog. Gràcies pel concurs. Per últim, dir-te felicitats i enhorabona per aquest primer aniversari!!!
    Petons.

    http://miriammmairim.blogspot.com.es/2015/02/tallams-en-escabetx.html

    ResponderEliminar
  102. Hola Pilar: enhorabuena otra vez por tu blog.
    Te mando el enlace de "mi receta". Un beso
    http://ceradeberaja.blogspot.com.es/search?q=crema+templada

    ResponderEliminar
  103. Aquí tens la meva participació al concurs. Moltes felicitats i per molts anys més, Pilar!
    http://www.retallsdecuina.cat/2015/02/pebrots-farcits-darros-la-provencal.html
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  104. Hola Pilar!! Aquí tens la meva segona participació... Crec que hi haurà una tercera^^ PETONS! http://pasionytentacion.blogspot.com/2015/02/bizcocho-salado-de-jamon-facil.html

    ResponderEliminar
  105. Hola!! Aquí te dejo mi receta para participar en el concurso!! Un saludo.
    http://historiasdesabor.blogspot.com.es/2015/02/patatas-rellenas-de-atun.html

    ResponderEliminar
  106. Pilar!! Encantadíssima de participar al teu concurs!!! Felicitats pel teu fantàstic 1r aniversari!!!
    Acabo de publicar la recepta al meu bloc..........
    http://lacuinadelolga.blogspot.com.es/2015/02/llacets-de-pernil-salat.html
    Petonets!!!
    Olga

    ResponderEliminar
  107. Pues aquí está ya mi receta para tu concurso.
    http://consaborahuerto.blogspot.com.es/2015/02/bastoncitos-aromaticos-de-calabacin.html
    Un beso guapa.

    ResponderEliminar
  108. Hola! Aquí tienes mi aportación al concurso
    http://elbauldelasdelicias.blogspot.com.es/2015/02/calabacines-rellenos-ligeros.html

    Un beso y felicidades por ese super blog que tienes y esas recetas tan deliciosas

    ResponderEliminar
  109. Hola Pilar! Torno a ser aquí per participar!! jeje a veure si hi ha sort! Aquesta vegada he versionat una mica els pebrots a la provençal, deliciosos!!

    http://xicuina.blogspot.com.es/2015/02/pebrots-farcits-la-provencal.html

    Ptons!!

    ResponderEliminar
  110. ¡Hola! Aquí te dejamos el enlace de nuestra receta para el sorteo. ¡Nos ha gustado muchísimo! :)

    http://eltiempoentrecucharas.blogspot.com.es/2015/02/pastel-de-pasta-filo-con-arandanos.html

    ResponderEliminar
  111. Hola Pilar! Aquí tens lameva última participació, i no pararía eh?! Tens un bon recull. Ja paro;) Un petonás guapa! http://pasionytentacion.blogspot.com/2015/02/berenjenas-a-la-parmesana-ligeras.html

    ResponderEliminar
  112. Bon dia Pilar! arribo molt just... però arribo! amb molt de gust... el que no se on he de deixar l'enllaç a Castey, no veig el lloc a la seva web, t'agrairé m'ho diguis.
    http://comacasa-res.blogspot.com.es/2015/02/pa-de-pages-amb-salsa-pesto-i-mozzarella.html
    Gràcies!

    ResponderEliminar
  113. Aquí va nuestra segunda aportación al concurso...¡no recordábamos que teníamos esta receta taaan rica en el blog! :)

    http://eltiempoentrecucharas.blogspot.com.es/2014/09/crema-de-calabaza-asada.html

    ResponderEliminar
  114. Hola de nuevo, porque repito! aquí te dejo mi 2ª aportación (qué rico!!)
    http://congorritoydelantal.blogspot.com.es/2015/02/crema-de-marisco-con-hatillo-crujiente.html
    Muchos besos!!

    ResponderEliminar
  115. I al límit del temps, però aquí va la meva segona aportació, aquest cop dolça (ens han encantat!!): http://cuinantentrellibres.blogspot.com.es/2015/02/galetes-de-gingebre.html Un petonàs!

    ResponderEliminar
  116. Com sempre, al límit, aquí et deixo l'enllaç de la t/meva recepta!
    http://comeconmigoelblogdepalmira.over-blog.es/article-patatas-al-horno-tiernas-y-crujientes-con-chorizo-caramelizado-de-pilar-125546612.html
    Bon cap de setmana,
    Palmira

    ResponderEliminar
  117. Moltes felicitats Pilar . Hem sap greu però estic una mica desconectada del blog i no ho havia vist fins avui i no hem dona temp a fer cap recepta.
    Enhorabona i molta sort als participans.
    Petons

    ResponderEliminar
  118. Hola guapa !!!
    Aquí te dejo mi aportación para el concurso. Espero que te guste !!!! Besos ♥
    http://misdulcesjoyas.blogspot.com.es/2015/02/chocolate-carrot-layer-cake-pastel-de.html

    ResponderEliminar
  119. ¡Muchas felicidades por el primer año! Nosotras también hemos cumplido 1 año y estamos muy contentAS.
    Aquí tienes nuestra recreación: http://lacocinademariynuri.blogspot.com.es/2015/02/pimientos-rellenos-provenzales.html
    Un beso!!

    ResponderEliminar
  120. Ayy madre que no llego!!!
    Oh! no puede ser!
    De todos modos te dejare mi enlace! Me hizo mucha ilusión participar, pero por motivos repetidos de salud no pude llegar a tiempo..o si¿¿ esto lo decides tu.
    He tenido la oportunidad de preparar una cake fantástico. Gracias por compartir.
    Te dejo aquí el enlace: http://eniskitchen.blogspot.com.es/2015/02/cake-salado-de-tomates-confitados-y.html
    besos

    ResponderEliminar
  121. Hola! Doncs jo si que vaig participar-hi però em vaig oblidar de la meitat dels requisits...
    No vaig fer "m'agrada" a Facebook i tampoc t'havia seguit a google+...
    Així que l'any que ve més.
    De totes formes et deixo l'enllaç de les receptes:
    https://cuinaresfacil.wordpress.com/2015/02/17/dips-mexicans/
    https://cuinaresfacil.wordpress.com/2015/02/17/croissants-en-5-minuts/

    ResponderEliminar