Mozzarella fresca amb flor de romaní i flor de sal


La recepta d'avui guanya el premi a la més senzilla, però no per això deixa de ser deliciosa! Com que tenia flors de romaní de feia uns dies guardades a un taper  a la nevera se'm va acudir de fer-les amb una mica de formatge mozzarella que m'encanta. Però també quedaria molt bé amb un altre tipus de formatge: rulo de cabra, formatge d'ovella semicurat... En fi, deixeu volar l'imaginació! 
És un entrant que es fa en un suspir i queda d'allò més vistòs, es que cuinar amb flors sempre desperta com una alegria, és ben sorprenent, i preciós!


INGREDIENTS

1 bola de mozzarella fresca
flors de romaní
sal Maldon
oli d'oliva verge extra 


RECEPTA


Primer cal separar les flors de les branques de romaní (jo ja ho tenia fet) i rentar les que haguem de fer servir sota l'aixeta, desprès les posem a un paper de cuina per eixugar-les bé. La resta aguanten molt bé en un taper a la nevera. 

Tallem la bola de mozzarella en rodanxes de mig centimetre de gruix aproximadament, a sobre repartim unes quantes floretes de romaní, una mica de sal Maldon i ho reguem amb un rajolí d'oli d'oliva verge extra.  


I ja ho tenim, més fàcil impossible, no?  i oi que queda moníssim?  El que jo dic, cuinar amb flors és una delicia, quines ganes tinc  que arribi la primavera!


Aquesta recepta no l'he vist enlloc!  em voleu ensenyar les vostres fotos? 

1 comentario:

  1. Pilar...tinc filada de l'Esquella, demà vaig a buscar romaní i versiono la teva recepta😉

    Ptnts
    Glòria

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.