jueves, 26 de junio de 2014

Nou premi - Nuevo premio


Aquesta entrada és per agrair al blog de La cocina de Mari y Nuri el que hagin pensat en mi per donar-me aquest premi, em fa moltíssima il.lusió!  Aquest blog l'escriuen dues persones maravelloses, Mari y Nuri, mare i filla madrilenyes que són un encant i fan unes receptes requeteboníssimes! 
Aquesta és una de les coses bones i que més em varen sorprendre quan, fa tot just quatre mesos, vaig començar amb el blog, la quantitat de gent meravellosa que trobes i la relació que es pot establir per escrit i a traves de la cuina. Fa molt poc que conec a Mari i a Nuri però es com si les conegués de fa molt de temps, i valoro molt aquesta relació, són de veritat grandíssimes persones. No deixeu de visitar el seu blog, segur que us agradarà moltíssim!

Esta entrada es para agradecer el blog de ​​La cocina de Mari y Nuri el que hayan pensado en mí para darme este premio ¡me hace muchísima ilusión! Este blog  lo escriben dos personas maravillosas, Mari y Nuri, madre e hija madrileñas que son un encanto y hacen unas recetas requetebuenísimas.
Esta es una de las cosas buenas y que más me sorprendieron cuando, hace apenas cuatro meses, empecé con el blog, la cantidad de gente maravillosa que encuentras y la relación que se puede establecer por escrito y a través de la cocina. Hace muy poco que conozco a Mari y a Nuri pero es como si las conociera de hace mucho tiempo, y valoro mucho esta relación, son de verdad grandísimas personas. No dejéis de visitar su blog, seguro que os gustará muchísimo!