Salmó amb glassejat de soja i vi dolç - Salmón con glaseado de soja i vino dulce


Una altra recepta diferent de salmó de la Nigella Lawson i aquesta és boníssima! El resultat és una combinació meravellosa de dolç, salat, tendre i cruixent. La salsa fosca i brillant té un gust i un aroma deliciosos i el salmó queda cruixent per fora i tendre per dins, deliciós!  Qualsevol diria que t'ha donat una feinada de por aconseguir aquest resultat  quan tot el que s'ha de fer per aconseguir aquest plat tan bo és macerar el salmó amb uns quants ingredients, sense haver de ratllar, picar, pelar, ni fer res de res. Si l'acompanyem d'arròs bullit, patates al vapor o bé fideus xinesos aconseguim un plat complet de luxe.   Jo poso usualment un tros de més ja que amb ell faig una amanida al dia següent que és l'enveja de l'oficina!

Otra receta diferente de salmón de la Nigella Lawson y esta es buenísima! El resultado es una combinación maravillosa de dulce, salado, tierno y crujiente. La salsa oscura y brillante tiene un sabor y un aroma deliciosos y el salmón queda crujiente por fuera y tierno por dentro, delicioso! Cualquiera diría que te ha dado un trabajo de miedo conseguir este resultado cuando todo lo que hay que hacer para conseguir este plato tan bueno es macerar el salmón con varios ingredientes, sin tener que rayar, picar, pelar, ni hacer nada de nada. Si lo acompañamos de arroz hervido, patatas al vapor o bien fideos chinos conseguimos un plato completo de lujo. yo usualmente pongo un trozo de más ya que con el hago una ensalada al día siguiente que es la envidia de la oficina!


INGREDIENTS
60 ml de vi dolç
60 ml de salsa de soja
50 gr de sucre morè
2 cullerades soperes de vinagre
1 ceba tendra neta i tallada a tiretes
4 trossos de filet de salmó

INGREDIENTES 
60 ml de vino dulce 
60 ml de salsa de soja 
50 gr de azúcar moreno 
2 cucharadas soperas de vinagre 
1 cebolleta limpia y cortada en tiritas 
4 trozos de filete de salmón 



RECEPTA
Barreja el vi, el sucre  i la salsa de soja a un plat i afegeix els quatre trossos de salmó a macerar, al cap d'uns quants minuts dona la volta al peix perquè es marini pels dos cantons.
Escalfa una paella al foc i, quan estigui calenta posa els trossos de salmó a fer, ha de ser ben calenta per a que es formi una crosta cruixent. Quan hagin passat dos minuts gira'l, afegeix la marinada i deixa'l dos minuts més.

RECETA
Mezcla el vino, el azúcar y la salsa de soja en un plato y añade los cuatro trozos de salmón a macerar, al cabo de unos cuantos minutos da la vuelta al pescado para que se marine por los dos lados. 
Calentar una sartén al fuego y, cuando esté caliente pon los trozos de salmón a hacer, debe estar bien caliente para que se forme una costra crujiente. Cuando hayan pasado dos minutos gíralo, añade la marinada y déjalo dos minutos más. 


Retirem el salmó de la paella i el reservem al plat de servir, afegim el vinagre a la paella amb la salsa i ho escalfem, deixem que tot redueixi una mica i ho tirem per sobre del salmó. Afegim la ceba a tiretes i ja ho podem servir. També queda molt bé posar gingebre com si fos sushi.


Retiramos el salmón de la sartén y lo reservamos en el plato de servir, añadimos el vinagre a la sartén con la salsa y lo calentamos, dejamos que todo reduzca un poco y lo echamos por encima del salmón. Añadimos la cebolla a tiritas y ya lo  podemos servir. También queda muy bien poner gengibre como si fuera sushi.