Brownie Cheesecake de Oreo ¡¡ Halloween !!





Brownie Cheesecake de Oreo   ¡¡ Halloween !!



Un pastel terroríficamente bueno! El recurso de fabricar tierra xocolatósa, dulce y deliciosa con galletas Oreo es una maravilla por estas fechas, puedes poner esta tierrra encima de cualquier pastel y fabricarte un cementerio terrorífico en un plis plas.
Y ahora os hablo del pastel, que es la maravilla de las maravillas, os imagináis un brownie húmedo, tierno, con un intensísimo aroma y sabor de chocolate y con tropezones de galletas Oreo en su interior? Divino, ¿verdad? Y un cheesecake de vainilla al horno con el punto justo para que quede cremoso y aromático, con más tropezones de galletas Oreo en su interior que contrastan con la cremosistat y suavidad del cheesecake? ¿Si? Pues ahora imaginad todo junto, ¡La maravilla de las maravillas! Secáos la babilla y ponéos a cocinar, que lo tendréis hecho enseguida y podréis sentir el placer de dejar deshacer lentamente en vuestra boca un pedacito de esta maravilla, el pastel más sexi y pecaminoso del mundo mundial!


Un pastís terroríficament bo!  El recurs de fabricar un terre xocolatós, dolç i deliciós amb galetes Oreo és una meravella per aquestes dates, pots posar aquest terre a sobre de qualsevol pastis i fabricar-te un cementeri terrorífic en un plis plas.
I ara us parlo del pastís, que es la meravella de les maravelles, us imagineu un brownie humit, tendre, amb un intensíssim aroma i sabor de xocolata i amb entrebancs de galetes Oreo al seu interior?  Diví, oi?  I un cheesecake de vainilla al forn amb el punt just perquè quedi cremós i aromàtic, amb més entrebancs de galetes Oreo al seu interior que contrasten amb la cremosistat i suavitat del cheesecake? Si?  Doncs ara imagineu-ho tot junt, La meravella de les meravelles!  Eixugeu-vos la babilla i poseu-vos a cuinar, que el tindreu fet de seguida i podreu sentir el plaer de deixar desfer lentament a la vostra boca un trosset d'aquesta meravella, el pastís més sexi i pecaminós del mon mundial!


Brownie Cheesecake de Oreo 


Brownie Cheesecake de Oreo, ingredientes:   

120gr de mantequilla,  180gr de azúcar 
300gr de queso crema 
3 huevos,   16 galletas Oreo 
1 cucharadita de aroma de vainilla 
150gr de harina,   110gr de azúcar glas 
75gr de cacao,   1 cucharadita de sal
6 galletas Oreo más para triturarlas y hacer la tierra del cementerio



Brownie Cheesecake de Oreo, ingredients:

120gr de mantega,   180gr de sucre
300gr de formatge crema,   3 ous
16 galetes Oreo,   1 culleradeta d'aroma de vainilla
150gr de farina,  1 10gr de sucre glaç
75gr de cacao,   1culleradeta de sal
6 galetes Oreo més per a triturar i fer el terre del cementiri


Brownie Cheesecake de Oreo 


Brownie Cheesecake de Oreo, preparación:



Mezclamos 1 huevo con el queso crema, la vainilla y el azúcar glas, lo batimos muy bien con unas barilllas hasta que tengamos una mezcla homogénea. Entonces añadimos 8 galletas Oreo en trocitos, lo mezclamos bien y reservamos. Esta mezcla será la del cheesecake. 

Ahora vamos por el brownie mezclando separadamente los ingredientes secos y los húmedos. Primero tamizamos la harina con el cacao y una vez todo bien tamizado añadimos la sal y lo mezclamos. Reservamos. 

Vamos por los ingredientes húmedos del brownie, mezclamos la mantequilla a temperatura ambiente, textura pomada, con el azúcar, lo batimos muy bien con unas varillas hasta conseguir una mezcla blanquecina y bien esponjosa, añadimos los dos huevos uno a uno, no añadimos uno hasta que no tengamos el otro bien integrado, y sobre todo que estén a temperatura ambiente, no salidos de la nevera para que la mantequilla se nos solidificaría y la mezcla perdería la textura cremosa. 

Una vez tenemos los huevos bien integrados añadimos los ingredientes secos en dos o tres veces, mezclando muy bien cada vez, una vez tenemos la masa del brownie  añadimos las otras 8 galletas en trocitos y las mezclamos. 

Preparamos un molde desenmoldable untándolo bien con mantequilla o spray antiadherente, yo pongo también un círculo de papel al fondo y lo vuelvo a engrasar por encima del papel. He usado un molde de 18cm. pero la receta original era con un molde de 20cm. 

Vertemos primero la mezcla del brownie, el alisamos con una cuchara y vertemos encima la mezcla del cheesecake, las galletas se habrán deshecho un poco, ya veréis que chulo queda. 

Lo horneamos con el horno precalentado a 180º durante 45 minutos, id vigilando que no se os pase, debe quedar el brownie húmedo y el cheesecake cremoso. Ya sabéis, al pinchar con un palillo debe salir casi limpio.

Una vez esté listo lo sacamos del horno y lo dejamos enfriar unos 5 minutos dentro del molde, lo desenmoldamos y dejamos que se enfríe. Seguidamente lo dejamos en la nevera un par de horas, lo podemos servir frío o sacarlo un rato antes de comerlo para que esté a temperatura ambiente. Os aseguro que os encantará este brownie cheesecake, ¡y si lo lleváis a casa de alguien se convertirá en vuestro fan para siempre jamás!




Brownie Cheesecake de Oreo, preparació:


Barregem 1 ou amb el formatge crema, la vainilla i el sucre glas, ho batem molt bé amb unes barillles fins que tinguem una barreja homogènia. Aleshores hi afegim 8 galetes Oreo a trossets, ho barregem bé i ho reservem.  Aquesta barreja serà la del cheesecake.

Ara anem pel brownie barrejant separadament els ingredients secs i els humits. Primer tamissem la farina amb el cacao i un cop tot ben tamissat hi afegim la sal i ho barregem. Reservem.

Anem pels ingredients humits del brownie, barregem la mantega a temperatura ambient, textura pomada, amb el sucre, ho batem molt bé amb unes barilles fins aconseguir una barreja blanquinosa i ben esponjosa, afegim els dos ous un a un, no afegim un fins que no tinguem l'altre ben integrat, i sobretot que estiguin a temperatura ambient, no sortits de la nevera perque la mantega se'ns solidificaria i la barreja perdria la textura cremosa.

Un cop tenim els ous ben integrats hi afegim els ingredients secs en dos o tres vegades, barrejant-ho molt bé cada cop, un cop tenim la massa del brownie afegim les altrs 8 galetes a trossets i les barregem.

Preparem un motllo desenmotllable untant-lo be amb mantega o spray antiadherent, jo poso també un cercle de paper al fons i ho torno a greixar per sobre del paper. He fet sevir un motllo de 18cm. però la recepta original era amb un motllo de 20cm. 

Hi aboquem primer la barreja del brownie, l'allisem amb una cullera i  aboquem a sobre la barreja del cheesecake, les galetes s'hauran desfet una mica, ja veureu que xulo queda.

Ho enfornem amb el forn preescalfat a 180º durant 45 minuts, aneu vigilant que no se us passi, ha de quedar el brownie humit i el cheesecake cremòs. Ja sabeu, en punxar-lo amb un escuradents ha de sortir quasi net.

Un cop estigui llest el treiem del forn i el deixem refredar uns 5 minuts a dintre del motllo, el desenmotllem i deixem que es refredi. Seguidament el deixem a la nevera un parell d'hores, el podem servir fred o treure'l una estona abans de menjar-lo per tal que estigui a temperatura ambient.   Us asseguro que us encantarà aquest brownie cheesecake, i si el porteu a casa d'algú serà el vostre fan per sempre més!


Aquesta recepta la vaig veure aquí
Esta receta la vi aquí 


Més pastissos supersexis?  Aquests són millor que George Clooney i Brad Pitt junts!  (Quasi...)
¿Más pasteles supersexis? Estos són mejor que George Clooney i Brad Pitt juntos!  (Casi...)