Camembert amb pernil i ruca - Camembert con jamón y rucula


Aquesta "recepta" esta tremendament bona! La ruca combina la mar de bé amb el pernil, jo la faig servir molt en entrepans, i amb el formatge cremós i suau i l'orenga formen un grup... Irresistible! Un sopar lleuger ideal pels dies d'estiu, acompanyat d'una bona barra de pa de pagès o d'un focaccia calenta... ummm!  se'm fa la boca aigua!

Esta "receta" está tremendamente buena! La rúcula combina muy bien con el jamón, yo la uso mucho en bocadillos, y con el queso cremoso y suave y el orégano forman un grupo ... Irresistible! Una cena ligera ideal para los días de verano, acompañada de una buena barra de pan de pueblo o de un focaccia caliente ... ummm! Se me hace la boca agua!




INGREDIENTS
un formatge camembert sencer
tres llesques de pernil salat
un bon grapat de fulles de ruca, si es ecològica molt millor, aquesta és de La Coromina, del mercat del Lleó, també fan cistella a domicili, més informació a l'enllaç.
un polsim d'orenga sec
oli d'oliva verge extra

INGREDIENTES 
un queso camembert entero 
tres rebanadas de jamón serrano 
un buen puñado de hojas de rúcula, si es ecológica mucho mejor, esta es de La Coromina, del mercado del León. Tabién hacen cesta a domicilio, mas información en el enlace.
una pizca de orégano seco 
aceite de oliva virgen extra 


RECEPTA
Netegem la ruca i l'eixuguem molt bé
Tallem el formatget per la meitat, l'obrim i posem sobre la part inferior els talls de pernil, la ruca, un raig d'oli d'oliva i un polsim d'orenga.
Tapem el formatge i ja ho tenim a punt per menjar acompanyat d'un bon vi negre y un bon pa de pagès o un altre pa de qualitat. Amb aquesta combinació de sabors segur que disfruteu com nans, és una delícia!

RECETA 
Limpiamos la rúcula y la secamos muy bien 
Cortamos el queso por la mitad, lo abrimos y ponemos sobre la parte inferior las lonchas de jamón, la rúcula, un chorro de aceite de oliva y una pizca de orégano. 
Tapamos el queso y ya lo tenemos listo para comer acompañado de un buen vino tinto y un buen pan de pueblo u otro pan de calidad. Con esta combinación de sabores seguro que disfrutaréis como enanos, es una delicia!

10 comentarios:

  1. Hola !!!acabo de trobar aquet magnific blog....m'agrada....tens unas receptes de lo mes interesannts...i la presenteció un 10....si vols ens anem veien...una abraçada !!!

    ResponderEliminar
  2. Es un plato de lo mas rico y sano!! me encanta, ideal para estos mese de calor!! Bs,
    Julia

    ResponderEliminar
  3. Una combinacion que me gusta y la rucula le aporta color y sabor,me encanta como lo has preparado
    peto

    ResponderEliminar
  4. Han de combinar molt bé aquests sabors. Fàcil de fer.
    Petons.

    ResponderEliminar
  5. es una de mis ensaladas preferidas.

    ResponderEliminar
  6. Me chifla el queso de cualquier tipo y todas las recetas que lleven queso me ganan, así que yo con esta te pongo un 10. Un beso.

    ResponderEliminar
  7. Que delicia la rúcula combina muy bien con el jamón y el queso , además que apetece un montón, tiene una pinta sensacional que bien te ha quedado, me encanta, tomo nota de ésta combinación porque tiene que estar super buena.Besos Juani

    ResponderEliminar
  8. el camembert és una mica massa fort per mi. Però la mateixa recepta amb formatge de cabra, m'encantaria!

    ResponderEliminar
  9. L'altre dia vaig tastar un sandvitx molt semblant, però amb formatge crema molt suau, que és l'únic que m'agrada. Tens raó, la rúcula i el pernil fan molt bona parella. Petons.

    ResponderEliminar
  10. Uff Pilar! Jo m'apunto a sopar ben ràpid, amb un moment sóc a Girona!
    Un sopar lleuger i molt apetitós! Fantàstic!
    Una abraçada

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.