Quiche de salsitxes i formatge - Quiche de salchichas y queso


Ja sabeu que a casa ens agraden les quiches i en general els pastissos salats, no hi ha setmana que no en prepari un.  A més van super bé per reciclar ingredients que ronden per la nevera i no acaben de trobar sortida com en aquest cas. Unes salsitxes, una mica de formatge, una mica de nata, ous i ja tenim un deliciós pastis salat que encantarà a tothom!  Una mica d'amanida verda, i un sopar per llepar-se'n els dits!

Ya sabéis que en casa nos gustan las quiches y en general los pasteles salados, no hay semana que no prepare uno. Además van súper bien para reciclar ingredientes que rondan por la nevera y no acaban de encontrar salida como en este caso. Unas salchichas, algo de queso, un poco de nata, huevos y ya tenemos un delicioso pastel salado que encantará a todos. Con un poco de ensalada verde y  ¡una cena para chuparse los dedos!




INGREDIENTS
una làmina de pasta brisa rodona
2 cebes picades
200 gr de salsitxes
150 gr de formatge ratllat del que més us agradi.
200 ml de llet
60 ml de nata líquida
3 ous
sal i pebre al gust
mantega per engreixar el motllo

INGREDIENTES 
una lámina de pasta brisa redonda 
2 cebollas picadas
200 gr de salchichas 
150 gr de queso rallado del que más te guste. 
200 ml de leche 
60 ml de nata líquida 
3 huevos 
sal y pimienta al gusto 
mantequilla para engrasar el molde


RECEPTA
Engreixem el motllo amb mantega, tallem una làmina de paper de coure i folrem el motllo, desprès tornem a engreixar per sobre del paper. 
Estenem la làmina de pasta per sobre el paper engreixat, el punxem amb una forquilla per diferents llocs i posem algun pes per tal que  no es facin bombolles d'aire i la pasta agafi mala forma.  Ho enfornem amb el forn preescalfat a 160º durant 20 minuts o fins que ho veiem que comença a quedar daurat.
Mentre la pasta es al forn preparem el farcit, sofregim la ceba en una mica d'oli d'oliva fins que comença a estar transparent, afegim les salsitxes a tallets petits i les fregim.
Batem els ous amb la llet i la nata i hi afegim el sofregit de ceba i salsitxes. Incorporem el formatge ratllat, ho barregem molt bé i salpebrem el farcit.
Quan la pasta comença a quedar daurada la treiem del forn i hi aboquem el farcit, la cuinem al forn durant 30 minuts a 180º, o fins que veieu que l'ou ja esta quallat i agafa un to daurat ben apetitós.
Segur que us agradarà aquesta quiche de salsitxes, és un plat molt complet!  
Si voleu veure més receptes de quiche podeu clicar en aquesta deliciosa quiche de espinacs i carbassó o aquest  pastís de patates emmascarades amb botifarra negra i ceps que és un meravella!


RECETA
Engrasamos el molde con mantequilla, cortamos una lámina de papel de horno y forramos con el el molde, después volvemos a engrasar por encima del papel.
Extendemos la lámina de pasta por encima del papel engrasado, lo pinchamos con un tenedor por diferentes sitios y ponemos algún peso para que no se hagan burbujas de aire y la pasta coja mala forma. Lo horneamos con el horno precalentado a 160 º durante 20 minutos o hasta que lo veamos que empieza a quedar dorado.
Mientras la pasta está en el horno preparamos el relleno, sofreímos la cebolla en un poco de aceite de oliva hasta que empieza a estar transparente, añadimos las salchichas a trocitos pequeños y las freímos.
Batir los huevos con la leche y la nata y añadimos el sofrito de cebolla y salchichas. Incorporamos el queso rallado, lo mezclamos muy bien y salpimentamos el relleno.
Cuando la pasta comienza a quedar dorada la sacamos del horno y vertemos el relleno, la cocinamos en el horno durante 30 minutos a 180 º, o hasta que veamos que el huevo ya esta cuajado y adquiere un tono dorado muy apetitoso.
Seguro que os gustará esta quiche de salsitches, es un plato muy completo!
Si queréis ver más recetas de quiche podéis pulsar en esta deliciosa quiche de espinacas i calabacín con queso crema o este pastel e patatas manchadas con morcilla y boletus.

3 comentarios:

  1. Nyam! Les quiches són una manera deliciosa d'aprofitar menjar, tens raó. I són fàcils i ràpides de fer. Petons.

    ResponderEliminar
  2. Las quiches son tan versatiles y siempre tan buenas que entran solas. como esta tuya.
    peto

    ResponderEliminar

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.